پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد را در جامعه نشر دهد + عکس

پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد را در جامعه نشر دهد + عکس

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشگامان به عنوان الگوی برتر کشوری در زمینه مردمی سازی اقتصاد باید الگوی خود را در جامعه گسترش و نشر دهد.

دکتر محمدرضارضائی نژاد در طی مراسمی که با حضور آیت الله اعرافی نماینده مجلس خبرگان رهبری، میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد، سجادی‌پور فرماندار میبد، دکتر شهاب عضو هیئت مدیره‌ی پیشگامان، امیرحسین رضائی‌ نژاد جوان برتر کشور و جمعی از مدیران پیشگامان برگزار شد در مورد فعالیت‌های پیشگامان و اجرای “طرح مشترک-سرمایه‌گذار فیبر نوری منازل و کسب و کارها” توضیح داد.

آیت‌الله اعرافی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه‌ میبد گفت: پیشگامان با اجرای چنین پروژه‌هایی توانسته الگویی مناسب و برتر در راستای مردمی سازی اقتصاد در کشور باشد.

او از اینکه این طرح برای اولین بار در کشور و در شهر میبد انجام می‌شود ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: پیشگامان با دخیل کردن مردم در سهم این طرح، مردمی سازی اقتصاد را به طور عادلانه پیاده سازی کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور مدیران پیشگامان را به توسعه‌ی سرمایه‌گذاری، مردمی سازی اقتصاد و تعاون بیشتر ترغیب و تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی اندکی، در کشور موفق بوده‌اند و موفقیت گروه تعاونی پیشگامان تنها به دلیل ارتقا سرمایه‌های انسانی و سهیم کردن مردم در پروژه‌هایش می‌باشد.

امام جمعه‌ی میبد با بیان اینکه لازم است پیشگامان به فناوری‌های هوش مصنوعی ورود پیدا کند خاطر نشان کرد: پیشگامان باید الگوی مردمی سازی اقتصاد را در جامعه پیاده کند، نشر دهد و مردم را بیشتر درگیر کند.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: اقتصادی که مردمی باشد نه تنها موجب رضایت مردمی و پیشرفت اقتصاد می‌شود بلکه دستاوردهای بسیاری در تمامی ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و… دربر می‌گیرد.

مقالات مرتبط