بازدید معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از بندرخشک پیشگامان

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از بندرخشک پیشگامان بازدید و در جریان روند فعالیت این شرکت تعاونی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان؛

محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی به همراه محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان از فعالیت های صورت گرفته و تکمیل فاز نخست و شروع عملیات اجرایی فاز دوم این بندرگاه ابراز خرسندی کرد.

 محمدرضا رضائی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در این بازدید با برشمردن ظرفیت های خوب و زیرساخت های قدرتمند موجود، عدم استفاده از تسهیلات دولتی و بهره گیری از سرمایه های خرد مردمی و تعاونی بودن را نقطه قوت بندرخشک پیشگامان خواند و چشم انداز اولین بندرخشک تعاونی کشور را تبدیل شدن به مدرن ترین بندرلجستیکی خاورمیانه با مدیریت خدمات فناوری دانست.

محمدحسین ریاحی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان نیز با بیان گزارش فعالیت های این طرح ملی، راه اندازی و احداث نیروگاه 50 مگاواتی گازی، سرمایه گذاری برای راه اندازی لاین بذر، احداث سیلوی 30 هزار تنی جهت خرید و انبارش نهاده های دامی و احداث شهرک گلخانه ای به وسعت 120 هکتار را از برنامه های اجرایی فاز دوم بندرخشک پیشگامان نام برد.

مقالات مرتبط