مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در نشست مشترک با استاندار یزد عنوان کرد: عمل کامل به تعهدات؛ سرلوحه کاری گروه تعاونی پیشگامان

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در نشست مشترک با استاندار یزد عنوان کرد: عمل کامل به تعهدات؛ سرلوحه کاری گروه تعاونی پیشگامان

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان؛ «محمدرضا رضائی نژاد» در نشست مشترک با استاندار یزد یکی از مهمترین شاخصه های گروه تعاونی پیشگامان را عمل صد در صدی به تعهدات خود در برابر مردم و سهامدارن برشمرد و گفت: گروه تعاونی پیشگامان با بیش از ربع قرن سابقه فعالیت، همواره خود را موظف به اجرای تعهدات می داند.

وی با اشاره به گستره فعالیت های پیشگامان و فعالیت بیش از 30 شرکت زیر مجموعه در قالب این تعاونی گفت: عمده فعالیت ها در حوزه های آب، انرژی، ارتباطات، لجستیک و زنجیره تامین بوده و در حال حاضر در چندین استان کشور از جمله تهران، هرمزگان، اصفهان، مشهد، کرمان، سیستان و بلوچستان و … در زمینه های مختلف درحال فعالیت است.

دکتر رضائی نژاد با اشاره به اینکه همواره بزرگترین مسأله استان یزد و کویر مرکزی ایران، مسأله آب است عنوان کرد: گروه پیشگامان نیز به صورت جدی در این زمینه از جمله استقرار دستگاه های آب شیرین کن  ‌و انتقال آن به کویر مرکزی ایران فعال بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر پروژه های بزرگ پیشگامان که هم اکنون در چندین استان در حال اجرا است، فیبر نوری می باشد که با بهبود زیرساخت های حوزه ارتباطات، نقش قابل توجهی در توسعه این حوزه ایفا خواهد کرد.

وی افزود: مجموعه بندر خشک پیشگامان توانسته با ایجاد زیر ساخت هایی همچون سیلو، سردخانه های بزرگ و … نقش موثری در تامین امنیت غذایی استان ایفا کرده و همچنین مجموعه بازرگام به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان اقلام اساسی و کالاهای تنظیم بازار در کشور در حال فعالیت است.

دکتر رضائی نژاد اظهار کرد: گروه تعاونی پیشگامان تنها دارنده فیبر نوری دریایی است که از دریای عمان به چابهار منتقل شده و نقش موثری در ارتقاء سرعت اینترنت کشور داشته است.

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان از دیگر فعالیت های مهم پیشگامان را توانمند سازی شرکت های دانش بنیان دانست که در این راستا شرکت شتاب‌دهنده پیشگامان به آموزش و توانمند سازی فعالیت این عرصه پرداخته است.
وی یکی از مهمترین بخش های فعالیت گروه تعاونی پیشگامان را حوزه مسئولیت های اجتماعی دانست و افزود: همواره در تمام مراحل سعی کرده‌ایم در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیشگام باشیم.

دکتر رضائی نژاد همچنین ضمن قدردانی از حمایت های استاندار یزد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت های صورت گرفته، نقش قابل توجه ای در رشد اقتصادی و توسعه پایدار استان ایفا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تفکر تعاونی عنوان کرد: تفکر تعاونی راهبرد اصلی به منظور تحقق مشارکت واقعی مردم در عرصه اقتصاد بوده و توجه به این موضوع می تواند کشور را از بسیاری از بحران های اقتصادی عبور دهد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *